Photo Rating Website
Strona startowa ciipeczki Cieszyn MZK Ikar kregle Ssh Activex
ciagniki rolnicze na alegro

aaaaPyLinux Hubaaaa

Temat: Jaki wybrać używany ciągnik na 37ha?
http://www.allegro.p..._rok.html#photo ten nie jest glupi ale cos mi w nim nie pasuje.http://www.kupsprzedaj.pl/maszyny/rolnicze/traktory_ciagniki/showAdvert1222301.html tu masz nowy moze by ci odpowiadal. a jakie ciagniki jeszcze posiadasz :huh:
Źródło: agrofoto.pl/forum/index.php?showtopic=6522



Temat: MF 3060 albo Pronar 82 TSA Obydwa współpracowały by z turem
i moze 902. potrzebuje ciagnik do prasy i kosiarki, ale moj ojciec uparl sie na zetora 7211 i szuka ciagnik bez przedniego napedu to ja znalazlem pare fajnych ciagniczkow. Ciągnik rolniczy Massey Ferguson 3080!! 1991r!!!!, 1991r. - otoMoto MF 3050 (837466248) - Aukcje internetowe Allegro Massey Ferguson 3060 (850728167) - Aukcje internetowe Allegro ceny porownywalne do cen zetorow 7211, a jak dla...
Źródło: agrofoto.pl/forum/index.php?showtopic=22506


Temat: Nie - dla nowoczesnego!
Chce przekonać do nie kupowania ciagników nowych z elektronią, maską z plastiku itp. lipnych rozwiązanponiewasz taki ciągniki są na krótki czas( dopóki jest to nowe to jeszcze idzie) a oto przykłady;nie ... na kołach jest dużo np; gliny. I do tego drogi serwis. Polecam kupic słownik ortograficzny he to jakie ciągniki poleca autor tematu? może c 360 w wersji cabrio? no cóż a ja namawiam do kupowania nowych nafaszerowanych elektroniką ciągników, bo elektronika ogranicza spalanie więc można legalnie kupować olej napędowy klasy premium na renomowanych stacjach, plastikowa maska nie zardzewieje i nie musze obdzierać ... psuje, serwis kosztuje grosze bo na allegro kupie sobie tanie zamienniki filtrów a za 5 lat i tak kupie sobie następny nowy nafaszerowany elektroniką ciągnik na prow od którego odlicze wat i odstanę 60% zwrotu a z mój stary ciągnik będzie ktoś dodzierał kto potem przeklina elekreonikę w ciągnikach rolniczych ;)
Źródło: agrofoto.pl/forum/index.php?showtopic=14692


Temat: Czy 5-7 tys mth to duzy przebieg dla John Deere z serii 6020?
na ostro szukam ciągnika od tygodnia, obejrzałem już około 20 używanych ciągników o mocy od 110 do 150km, około 20 mam jeszcze do obejrzenia - takich wybrańców z allegro i innych ... rolniczej, tak więc mam nadzieje ze coś się znajdzie, cały czas tez nie padł wybór czy nówka czy używka
Źródło: agrofoto.pl/forum/index.php?showtopic=23085


Temat: co sadzicie o ... zetor 7745
Zetor 7745, 4x4, rok prod. 1989, stan bdb, 3200 mtg, w oryginale, tylne opony oryginale, komplet zaczepów, komplet obciążników. Nie buer tego ciągnika oglądałem go bo to niedaleko mnie po pierwsze...
Źródło: agrofoto.pl/forum/index.php?showtopic=2825


Temat: Ursus 4514 AgroBis czy Farmtrac 675 DT
rok 2004 (798925088) - Aukcje internetowe Allegro , ZETOR 8441 PROXIMA 2007r. (800378100) - Aukcje internetowe Allegro to zobacz , Nie będę więcej wklejał bo nie ma sensu. Z całego serca...
Źródło: agrofoto.pl/forum/index.php?showtopic=21677


Temat: Rejestracja ciągnika
kolego nie wciskaj kitu że zgubiłes papiery po prostu kupiłeś za grosze kradziony ciągnik ktoś przez ciebie mam wielki problem i nieszczeście a ty tu bedziesz ściemniał że papiery zgubiłeś..... nie napisze kim jesteś to każdy wie... Czy ty myślisz, że ktoś kradłby coś takiego? - Ciągnik rolniczy ZETOR 8011 - (863838014) - Aukcje internetowe Allegro Jeśli tak, to chyba, że zrobiłbyś to ty, bo mi byłby wstyd narażać się dla czegoś takiego. O te graty mi chodziło. Z resztą zanim zarejestrowałbym ten ciągnik, sprawdziłbym numery w wydziale komunikacji.
Źródło: agrofoto.pl/forum/index.php?showtopic=22754


Temat: czy słyszał ktoś w zetorach o pneumatycznej zamianie prędkości wom?
widziełem w opisie na allegro dlatego pytam czy ktoś sobie jaja robi czy to prawda to był 12245 chyba 93 Witam zainteresowanych kupnem ciągnika ZETOR 12245 Oto krótki opis: - od ... 396 098. Zapraszam również do obejrzenia innych maszyn i urządzeń rolniczych na mojej stronie internetowej: www.agromar.bodzanowo.pl
Źródło: agrofoto.pl/forum/index.php?showtopic=18990


Temat: Co sadzicie o ciagnikach KIOTI?
Czy alternatywą dla KIOTO 45 KM może być taki PROKMAR jak np z tej aukcji NOWY CIAGNIK ROLNICZY PROKMAR 50KM NIE ZETOR URSUS (865720150) - Aukcje internetowe Allegro ? Czy to...
Źródło: agrofoto.pl/forum/index.php?showtopic=1646


Temat: Ciągnik do 4 skib
(777274976) - Aukcje internetowe Allegro Ciągnik rolniczy MF 3070, 1990r., 95KM - otoMoto
Źródło: agrofoto.pl/forum/index.php?showtopic=21318


Temat: Ursus C-385
A myslałeś nad Zetorem 8011/8111.W sumie to jest to samo tylko ma komfortową kabinę... NP. Ciągnik rolniczy zetor 8011, 1975r., 80KM - otoMoto http://www.allegro.p..._8011_8111.html
Źródło: agrofoto.pl/forum/index.php?showtopic=22739


Temat: białoruśka (jumz) potrzebny tylny osprzęt
Niestety zdjęcia mojej Ci nie pomogą, albowiem u mnie JuMZ jest używany tak jak go fabryka stworzyła, jako podwozie rolniczej koparkoładowarki, nie zamierzam wykorzystywać go jako ciągnik, bo w tej roli jest raczej taki sobie, zwłaszcza w terenie pagórkowatym. Wrzuciłem natomiast zdjęcie, ciągnika który był kiedyś na sprzedaż na Allegro, ładnych parę lat temu, jeszcze w czasie, gdy szukałem osprzętu do swojej...
Źródło: agrofoto.pl/forum/index.php?showtopic=3355


Temat: Belarus czy Ursus
a moze taki belarus PRONAR MTZ 82 TS 90 KM BIAŁORUŚ 4x4 Belarus (832577936) - Aukcje internetowe Allegro albo taki Ciągnik rolniczy MTZ Belarus 920, 2001r., 90KM - otoMoto lub ten Ciągnik rolniczy MTZ Belarus 1025 TURBO, 2003r., 105KM - otoMoto albo taki 820 Ciągnik rolniczy MTZ Belarus 820, 2007r., 82KM - otoMoto wszystkie ceny nie przekraczają 50 tys
Źródło: agrofoto.pl/forum/index.php?showtopic=22158


Temat: Belarus czy Ursus
dobrze mówisz po co kupowac takiego 6 garowca wystarczy ci ciągnik na te ziemie do 100 km np belarus 920, 092 albo 952 Ciągnik rolniczy BELARUS MTZ 92TS (834446951) - Aukcje internetowe Allegro lub Ciągnik rolniczy MTZ Belarus 920, 2001r., 90KM - otoMoto w zupełności na twoje gospodarstwo wystarczy i do tego w miare tani
Źródło: agrofoto.pl/forum/index.php?showtopic=22158


Temat: Rozrusznik do 1224
od 912 wiec raczej powinno sie udac ale wole sie upewnic. ROZRUSZNIK URSUS C-385 I POCHODNE - SKLEP ROLNICZY (792201993) - Aukcje internetowe Allegro moge taki zalozyc?? wkurza mnie to napiecie...
Źródło: agrofoto.pl/forum/index.php?showtopic=21423


Temat: ZETOR 7211 CZY JEST NA TEN CIĄGNIK POPYT?
Teraz jest dużo ciągników na sprzedaż. Gdy czytam np. Tygodnik Rolniczy lub Top Agrar to jest bardzo dużo ogłoszeń o sprzedaży ciągnika , więc będzie ciężko sprzedać . jednak może zdarzyć się jakiś chętny kupiec , jeśli mówisz , że ciągnik jest w b.dobrym stanie. Te ciągniki jak widziałem na allegro to są na sprzedaż w przedziale 25-35tys :)
Źródło: agrofoto.pl/forum/index.php?showtopic=27076


Temat: warsztat narzędzia w warsztacie
w warsztatach samochodowych kanałów się rzadko gdzie spotka, bo samochód nie jest ciężki, ale do ciągników byłby potrzebny aby nie kłaść się pod ciągnik wyciągarka pod sufitem też nie jest taka ... (oczywiście konieczna regulacja wysokości) do rozpoławiania ciągników aby wymienić przysłowiowe sprzęgło. narzędzia to też bardzo ważna rzecz, a nie wiedziałem że jest taka firma FACOM co daje dożywotnią gwarancję na narzędzia. ... kosztowała by mnie od 1100 do 1800zł na allegro w zależności od wydajności i przeznaczenia., i jeszcze automatyczny wyłącznik i odolejacz w warsztacie przewiduję naprawy ciągników i maszyn rolniczych, samochodów raczej ciężarowych starego rocznika ale w sumie chodzi mi głównie w głowie kupno (bądź usługa) używanych maszyn rolniczych, ich dosłowne odrestaurowanie i sprzedarz
Źródło: agrofoto.pl/forum/index.php?showtopic=13494


Temat: wszystko na temat zetora 9540
cze wszystkim czy moze mi ktos pomodz??? czy tlumnik od zetora 9540 (chodzi mi tutaj o sama rure bez zgrubienia) bedzie pasowal na kolektor do 12245??? CIĄGNIK ROLNICZY ZETOR 9540 (759742476) - Aukcje internetowe Allegro chodzi mi tutak o taki tlumik jaki jest przy tym zetorku???
Źródło: agrofoto.pl/forum/index.php?showtopic=34


Temat: ursus 1634 czym go zastąpić
interesuje cię moze DF? Ja tam nie będę Cie namawiał do df ale powiem tak. Zanim kupilismy ciągnik po ursusie 914 to najezdzilismy sie sporo zeby znalesc cos konkretnego, trudno było zdecydowac sie na jaką marke postawic spodobały nam sie deutz-fahry, pojechalismy do jednego rolnika ktory uzytkuje tą marke, powiedział ze innej marki nie chce znac, ma 3 ciągniki i kazdy df pojechalismy do drugiego , ten znowu miał 2 df ale troche starsze bo jeden dx 3.50 a drugi AgroStar 6.31 tak samo, powiedział ze ciągnik będzie zmieniał, ale marki nie U ... Agrotron 150 1998/1999r. (749016309) - Aukcje internetowe Allegro Ciągnik rolniczy DEUTZ FAHR AGROTRON 6.45, 1998r. - otoMoto
Źródło: agrofoto.pl/forum/index.php?showtopic=21079


Temat: Technik mechanik czy elektronik.
... w temat ciągników rolniczych , oczywiście tych nowszych. Poleciłbyś jakąś książkę w której chociaż musnę czegoś z naprawy takich maszyn? Znalazłem taką http://www.allegro.pl/item934107046_budny_mechanika_osprzetow_roboczych_koparek_hydr.html , ale nie wiem czy się nada na...
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1617268.html


Temat: [S] Tdi
" /> "> a ciągnik siodłowy z ośmioma cylindrami może być? Tak, może być też rolniczy, aby na benzyne z gazem. Auto jest już na allegro http://www.allegro.pl/item747349997_aud ... legro.html
Źródło: tcs.null.pl/viewtopic.php?t=9669


Temat: Demontaż stacyjki
... lub z częściami do ciągników i maszyn rolniczych a może być np taki: http://www.allegro.pl/item514067826_ste ... etalu.html tylko pamiętaj żeby przykleić tak aby móc obracać o 360st bo możesz mieć problem z...
Źródło: fazer.motocykl.org/viewtopic.php?t=1610


Temat: Czy ma ktoś zarejestrowanego KLF 300 4x4 ?
" />Witam. Właśnie stałem się posiadaczem http://moto.allegro.pl/item906909723_okazja_kawasaki_klf300_4x4_2002.html I bardzo chciałbym go zrejestrować . Wyczytałem że ma 14,7 KW mocy więc tutaj jest OK ale ta moc nigdzie nie jest wpisana w dowodzie rejestarcyjnym angielskim. Dodatkowo w angli był zarejestrowany jako ciągnik rolniczy- czy w związku z tym w polsce nie będzie problemu? Piszę ten temat specjalnie w dziale "Kawasaki" ponieważ ciekawi mnie...
Źródło: atvpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=28344


Temat: Co kupić do 15 000 zł ? (przeprawowy)
" />Seba właśnie tego nikt nie wie tak po samym zdjęciu.Jest to Suzuki wystawione na allegro i zarejestrowane na ciągnik rolniczy myśle ze z przerejestrowaniem nie będzie problemów.Ponoc stan jest dobry...
Źródło: atvpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=30302


Temat: NAJWIĘKSZE WASZE PRZEBIEGI W SUZUKI KINGQUAD
" />Jest to Suzuki wystawione na allegro i zarejestrowane na ciągnik rolniczy myślę ze z przerejestrowaniem nie będzie problemów.Ponoć stan jest dobry powymieniane końcówki itd.Też się trochę obawiam tego przebiegu bo...
Źródło: atvpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=30451


Temat: Gospodarstwo na małej wsi
... niezostanie, co do drugiego postu kupic ciagnik fajna sprawa ale niewiem czy przegladales maszyny rolnicze np. na allegro otoz sa strasznie drogie a ja niemam kasy na to zreszta jakbym mial...
Źródło: biznesforum.pl/viewtopic.php?t=22934


Temat: Mechanizatorzy rolnictwa Bolmot Jędrzejów ich pseudo napraw
... W Bolmocie 50zł diagnostyka, 450 za wymianę sprawnej sprężarki, 100 za spawanie przewodu, 130 za nabicie plus 140 za robociznę. Razem 870. I tacy to są właśnie spece. Ciągniki im naprawiać...
Źródło: klubseatibiza.pl/forum/viewtopic.php?t=27110


Temat: zestaw zrywkowy lkt hds + przyczepa
" />http://www.allegro.pl/item661201693_zes ... wkowy.html pracuje u was w lasach taki zestaw zrywkowy lub coś podobnego??? jak myśliecie jakby sie sprawował lkt 80 z hds + przyczepa . Jak wiecie planuje zmiane sprzętu i nie przkonują mnie ciągniki rolnicze + przyczepa z hdsem . Przy zrywce dłużycy dzwiga przód z zrywka jest mało wydajna. Wiec pomyślałem że hds na lkt + przyczepa bardzo...
Źródło: pilarz.net.pl/viewtopic.php?t=833


Temat: Homologacja - po co to jest?
Homologacja jest wymagana przy rejestracji nowego ciągnika, ale czy na inne maszyny rolnicze też jest homologacja, czy przyczepe bez homologacji da sie zarejestrować, np. te tanie przyczepki lub rozrzutniki z allegro...
Źródło: agrofoto.pl/forum/index.php?showtopic=17213


Temat: co sądzicie o formowaniu redlin w ziemniakach
... cięższej ziemi jeżeli jest dobrze wyrobione pole przed sadzeniem. My mamy czasem z tym problemy bo mamy ciężką ciąganą sadzarkę - ciagnik 4,5 tony, sadzarka swoje waży i ziemniaków w środku...
Źródło: agrofoto.pl/forum/index.php?showtopic=17362


Temat: Belarus czy Ursus
jak masz tyle kasy to nie bierz tego belarusa!!!!!!!!! wez Fendta lub Renaulta (prawie to samo). domyslam sie ze chcesz ciagnik z rocznika powyzej 90 ale ten belarus nie ma startu do Fendta. FENDT 311 (816634845) - Aukcje internetowe Allegro EHR przedni TUZ, ten belarus nie ma polotu do niego. napewno byl bys zadowolony. Ciągnik rolniczy Fendt Farmer 311 Turbomatik, 1988r., 119KM - otoMoto CIĄGNIK FENDT FARMER 310 LSA (825546149) - Aukcje internetowe Allegro ten jest z moich okolic. ten gosc ma dobre maszyny ale troche drogie, ale podobno mozna sie z nim targowac. OKAZJA CIĄGNIK RENAULT 145-14 1993rok (815577193) - Aukcje internetowe Allegro Case 5150 (5140 zet. 8245 16245 15145 12145 12145) (820864863) - Aukcje internetowe Allegro JOHN DEERE 3650 90r (826738448) - Aukcje internetowe Allegro Ciągnik rolniczy NEW HOLLAND 7740, 1996r., 90KM - otoMoto sory ze tyle tego ale widac jaki masz duzy wybor. ten belarus na allegro stoi juz chyba od wiosny,...
Źródło: agrofoto.pl/forum/index.php?showtopic=22158


Temat: Co kupić do 15 000 zł ? (przeprawowy)
" />Nie określam po zdjęciach tylko po rozmowie z właścicielami!.Czy przebieg 8000 km w Suzuki kingquad 700 to już kaplica czy jeszcze po zipie?.Jest taki wystawiony na allegro zarejestrowany na ciągnik rolniczy ponoć kupiony był w polskim salonie?.
Źródło: atvpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=30302


Temat: Honda TRX 450R dokumenty do rejestracji
ze 3 lata temu, nie było definicji takiego pojazdu, więc przechodziły ciągniki rolnicze, motocykle itp. Teraz jest L7E - pojazd samochodowy inny, i nie ma opcji, zeby prawidłowo dało się zarejestrować ... sporo wyższe niż takie same quady na allegro z importu prywatnego. Więc nie kupuje się ich w salonach w celach handlowych (żeby przyciąć) bo nawet z poprzedniego rocznika nie są atrakcyjne...
Źródło: atvpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=11763


Temat: Quad jako ciągnik rolniczy
" />Porozmawiaj z Bogusławskim sprzedaje Quady na allegro, i nie ma problemu u niego z rejestracją jako ciągnik rolniczy,koszt 1500zł, sprzedaje w większości nowe pojazdy ale używki też.
Źródło: atvpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9176


Temat: Quad jako ciągnik rolniczy
" />Bogusławski sprzedaje na otomoto, wpisz w wyszukiwarce allegro Bogusławski i znajdziesz kilka jego ogłoszeń. To wlaśnie On przygotowal mojego quada do rejestracji jako ciągnik rolniczy.
Źródło: atvpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9176



PyLinux Hub

Designed By Royalty-Free.Org